Welkom bij de vernieuwde Medicatheek

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

FAQ
1 Verwerking bestelling
1.1 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Na ontvangst van uw bestelling wordt deze z.s.m. in behandeling genomen. Wij streven ernaar uw bestelling binnen één werkdag, doch uiterlijk binnen 3 werkdagen, te verzenden.

1.2 Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling, kan ik deze nog wijzigen?

Als uw bestelling nog niet verwerkt is, kunnen wij uw bestelling nog aanpassen. U kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen. Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar van 9.00 uur - 17.00 uur. 

1.3 Ik wil nog iets aan mijn bestelling toevoegen, kan dit?

Als uw bestelling nog niet verzonden is, kunt u een nieuwe bestelling plaatsen in de Medicatheek. Kies dan voor optie 'afhalen in de praktijk' en vermeld bij de opmerking dat u deze order wilt laten samenvoegen met de reeds geplaatste order.

 

Indien uw bestelling reeds verzonden is, kunnen wij helaas niet meer een order toevoegen. U dient dan opnieuw een bestelling te plaatsen in de Medicatheek en te kiezen voor de optie 'verzenden'.

1.4 Ik heb slechts een gedeelte van mijn bestelling ontvangen. Wanneer kan ik de rest verwachten?

Het kan onverhoopt voorkomen dat een door u besteld artikel niet voorradig is. Doorgaans zal dit artikel binnen 7 werkdagen alsnog aan u geleverd worden. Uiteraard zijn de extra verzendkosten voor rekening van de Medicatheek.

1.5 Ik heb een verkeerd artikel ontvangen

Ondanks dat uw bestelling met grote zorgvuldigheid gereed gemaakt wordt, kan er iets mis gegaan zijn. Wij verzoeken u telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen, zodat wij ervoor kunnen zorgdragen dat u het juiste artikel alsnog z.s.m. ontvangt.

1.6 Ik heb mijn bestelling ontvangen en kom er achter dat ik per abuis een verkeerd artikel besteld heb. Kan ik dit retourneren?

U kunt artikelen uit uw bestelling binnen 14 dagen retourneren, mits deze ongeopend zijn en in de originele, niet beschadigde verpakking zitten. In uw account kunt u onder 'Mijn bestellingen' de desbetreffende order opzoeken en het artikel aanmelden voor retourzending. U kunt hier aangeven waarom het artikel retour komt en of u eventueel een ander artikel wilt ontvangen of (indien vooruitbetaald) het bedrag terug wenst te ontvangen op uw rekening.

U kunt het artikel op eigen kosten retourneren naar:

Medicatheek
T.a.v. Afdeling retouren
Plantageweg 45
2951 GN  Alblasserdam